• Professioneel, gediplomeerd
  • Manicure, Gellak, Kunstnagels
  • BIAB
  • Handverzorging

FAQ

Je hebt na het rondneuzen op de website van onze nagelsalon in helmond nog vragen? Dat kan! Kijk even of een van onderstaande topics je vraag beantwoord. Heb je nog een vraag die hier niet bij staat? Mail, bel of app, en wij beantwoorden ze zo snel mogelijk! Nog makkelijker? Contacteer ons via de chatknop!

1. Hoe kan ik een afspraak inplannen?

Je kan eenvoudig je afspraak bij ons inplannen via ons online boekingssysteem. Je kan daar meteen je behandeling kiezen. Als je al je gegevens invult, sturen wij je een bevestiging en een herinnering!

Uiteraard mag je ook altijd bellen, mailen, appen of via Messenger een bericht sturen. Wij doen ons best om alle aanvragen zo snel mogelijk in behandeling te nemen.

2. Ik wil mijn afspraak verzetten. Kan dat?

Jazeker kan dat! Tot 48u. voor afspraak is dit kosteloos. In een ander geval gaan we graag met je in overleg. Neem voor het verzetten van een afspraak altijd telefonisch of per mail contact met ons op!

Heb je online je afspraak gemaakt? In de bevestigings email staat een knop waarmee je zelf je afspraak kan verzetten naar een voor jou beter schikkende datum.

3. Ik wil mijn afspraak annuleren. Kan dat?

Jazeker kan dat! Tot 48u. voor afspraak is dit kosteloos. In een ander geval gaan we graag met je in overleg. Neem voor het verzetten van een afspraak altijd telefonisch of per mail contact met ons op!

Heb je online je afspraak gemaakt? In de bevestigings email staat een knop waarmee je zelf je afspraak kan annuleren. Je kunt dan meteen een nieuwe afspraak boeken of je maakt gebruik van de knop om de afspraak te verzetten.

4. Kan ik je salon met het openbaar vervoer bereiken?

Ja, ons salon is goed te bereiken met het openbaar vervoer. De NS sprinter Den Bosch - Deurne stopt op station Helmond - Brouwhuis. Van daaruit is het ongeveer 7min. lopen tot aan de nagelstudio.

5. Heb je parkeergelegenheid voor de deur?

Helaas heeft ons nagelsalon geen parkeerplaats voor de deur. In de doorgaande straat (Maaslaan) zijn voldoende parkeervakken waar je de auto veilig kan parkeren. Van daaruit is het 1min. lopen tot aan het salon.

6. Ik heb een medische aandoening. Kan ik mijn nagels laten doen?

Het antwoord op deze vraag hangt natuurlijk samen met welke behandeling je beoogt. Neem contact met ons op en we bespreken samen de mogelijkheden, en adviseren je graag op basis van onze kennis wat wel of niet geschikt is bij je situatie.

7. Is de nagelstyliste gediplomeerd/gecertificeerd?

Onze nagelstyliste heeft al enige tijd ervaring met het zetten van kunstnagels en het geven van manicure. Op dit moment specialiseert ze zich verder op diverse gebieden.

De nagelstyliste heeft meerdere certificaten behaald en houdt kennis en kunde jaarlijks op peil middels bijscholingen.

8. Is het nagelsalon aangesloten bij een branche vereniging?

Ja, ons salon is aangesloten bij het Nagelgilde. De nagelsalon is erkend nagelstudio bij het Nagelgilde. dwz dat zowel de salon als de styliste een audit hebben gekregen en alle punten in orde zijn. De salon en styliste moeten jaarlijks bewijzen dat ze nog aan alle eisen voldoen om erkend nagelsalon te blijven.

9. Hoe kan ik betalen in de nagelsalon?

Je kunt bij ons contact betalen, maar ook via PIN of tikkie betalen. Uiteraard is ook een aangeschafte cadeaubon van Nagelstudio La Petite Belge een mogelijkheid om je behandeling (gedeeltelijk) te betalen.

Verder bieden we vaste klanten graag de mogelijheid tot het afkopen van behandelingen. Daarmee krijg je voordeel en is je uiteindelijke behandeling een stukje goedkoper! Vraag er naar in de salon.

10. Ik ben slecht ter been, kan ik toch je salon bezoeken?

Hoe jammer wij het ook vinden, ons salon is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De nagelstudio bevindt zich op de 2de verdieping met een redelijk steile trap. Uiteraard hoeft u dat niet te weerhouden om contact met ons op te nemen, want wij bekijken graag de mogelijkheden voor een behandeling aan huis. (enkel binnen de gemeente Helmond)

11. Wat als ik mijn afspraak vergeet?

Wij begrijpen dat iedereen een druk leven heeft en dat sommige dingen wel eens in een vergeethoekje verdwijnen. Daarom hebben wij als service voor onze klanten een herinneringsbericht de dag voor je afspraak. Je ontvangt deze per mail en/of SMS. Kom je uiteindelijk toch niet opdagen op de afspraak? Dat is niet leuk, zeker niet voor klanten die wachten op een plekje bij ons! We berekenen je dan de kosten van de behandeling.

12. Werken jullie met een wachtlijst?

Onze nagelstyliste kan maar een max. aantal klanten behandelen per week. Indien wij vol geboekt zijn, zullen wij met een wachtlijst werken. Als je geen tijdslot kan boeken in ons boekingssysteem, of we hebben je laten weten geen plek te hebben op het moment, plaatsen wij je op onze wachtlijst als je dat wenst.

11. Wat als ik mijn afspraak vergeet?

Wij begrijpen dat iedereen een druk leven heeft en dat sommige dingen wel eens in een vergeethoekje verdwijnen. Daarom hebben wij als service voor onze klanten een herinneringsbericht de dag voor je afspraak. Je ontvangt deze per mail en/of SMS. Kom je uiteindelijk toch niet opdagen op de afspraak? Dat is niet leuk, zeker niet voor klanten die wachten op een plekje bij ons! We berekenen je dan de kosten van de behandeling.

 

12. Werken jullie met een wachtlijst?

Onze nagelstyliste kan maar een max. aantal klanten behandelen per week. Indien wij vol geboekt zijn, zullen wij met een wachtlijst werken. Als je geen tijdslot kan boeken in ons boekingssysteem, of we hebben je laten weten geen plek te hebben op het moment, plaatsen wij je op onze wachtlijst als je dat wenst.

 

Heb je nog een vraag die hier niet bij staat? Mail, bel of app, en wij beantwoorden ze zo snel mogelijk! Nog makkelijker? Contacteer ons via de chatknop!