FAQ
Je hebt na het rondneuzen op de website van onze nagelsalon in helmond nog vragen? Dat kan... Kijk even of een van onderstaande topics je vraag beantwoord. Heb je nog een vraag die hier niet bij staat? Mail, bel of app, en wij beantwoorden ze zo snel mogelijk! Nog makkelijker? Contacteer ons via de chatknop!
11. Wat als ik mijn afspraak vergeet?
Wij begrijpen dat iedereen een druk leven heeft en dat sommige dingen wel eens in een vergeethoekje verdwijnen. Daarom hebben wij als service voor onze klanten een herinneringsbericht de dag voor je afspraak. Je ontvangt deze per mail en/of SMS. Kom je uiteindelijk toch niet opdagen op de afspraak? Dat is niet leuk, zeker niet voor klanten die wachten op een plekje bij ons! We berekenen je dan de kosten van de behandeling.
12. Werken jullie met een wachtlijst?
Onze nagelstyliste kan maar een max. aantal klanten behandelen per week. Indien wij vol geboekt zijn, zullen wij met een wachtlijst werken. Als je geen tijdslot kan boeken in ons boekingssysteem, of we hebben je laten weten geen plek te hebben op het moment, plaatsen wij je op onze wachtlijst als je dat wenst.
Heb je nog een vraag die hier niet bij staat? Mail, bel of app, en wij beantwoorden ze zo snel mogelijk! Nog makkelijker? Contacteer ons via de chatknop!