Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Ja, nadat je overleg hebt gehand met onze klantenservice kan je je bestelling aan ons retourneren. Daarvoor dien je het artikel in de originele verpakking aan ons retour te sturen. Retourkosten zijn voor eigen rekening. IVM hygiëne zijn enkele items uitgesloten van retourrecht. Kijk voor alle details over retouren op onze pagina garantie en retour.
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Je kunt je bestelling aan ons terugsturen via de gebruikelijke postorder bedrijven. PostNL of DHL kunnen beide je retour verzorgen. De kosten van het retoursturen zijn voor je eigen rekening.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Dat hangt een beetje af van de status van je bestelling. Als je de bestelling wilt annuleren neem dan altijd contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Eenmaal dat je bestelling bevestigd is kun je deze niet meer wijzigen. Je kunt contact opnemen om de bestelling te annuleren (indien nog mogelijk). Daarna kun je dan zelf een nieuwe bestelling plaatse
Aan welke landen leveren jullie?
Momenteel leveren wij enkel naar Nederland en België
Hoe bestel ik bij jullie?
Je kunt bij ons bestellen door de gewenste producten in onze webshop in je winkelmandje te zetten. Als je de bestelling compleet vind kun je deze afronden en betalen. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat je bestelling met zorg ingepakt en verzonden wordt.
Wat is de levertermijn?
Wij doen ons uiterste best om je bestelling binnen 24u te verzenden. Leveringen kun je in de meeste gevallen de dag na verzending verwachten. Wij sturen altijd een mailtje om je te informeren over de verzending.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, je kunt je bestelling ook komen afhalen bij ons. Indien u deze keuze gemaakt heeft bij uw bestelling, nemen wij contact met u op om een afspraak te maken voor afhaling.
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden je de mogelijkheid om te betalen met Ideal (mollie), Creditcard of Paypal. Ook Apple Pay behoort tot de mogelijkheden. Mocht dit allemaal niet schikken heb je nog de mogelijkheid om het verschuldigde bedrag vooraf over te maken op onze rekening. Verzenden doen we pas als het bedrag bijgeschreven is op de rekening. Als laatste mogelijkheid heb je ook nog afrekenen bij afhalen. Je betaald het verschuldigde bedrag per pin of contact bij afhaling.
Is mijn betaling/bestelling gelukt?
Indien je van ons een bestelbevestiging en een betaalbevestiging ontvangen hebt, is zowel je bestelling als je betaling ontvangen en goed gegaan. Mocht je deze niet binnen 24u ontvangen hebben, neem dan contact met ons op we gaan bekijken wat er mis gegaan is.
Verkopen jullie cadeaubonnen?
Ja, wij hebben ook cadeaubonnen. Hierop kunnen we elk gewenst bedrag zetten. De bonnen zijn 2 jaar na aankoop geldig in ons fysieke winkeltje en op onze webshop. Cadeaubonnen krijgen een uniek nummer welke 1x geldig is om te gebruiken. Het hele bedrag dient in 1x besteed te worden.
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Ja wij hebben een fysieke locatie waar je onze producten kan komen afhalen of kopen. Maak hiervoor altijd een afspraak met ons! Je kunt bij ons helaas niet even zomaar komen snuffelen tussen alle leuke spulletjes.